Heb je een vraag over een van de onderstaande onderwerpen? Raadpleeg dan onze meest gestelde vragen. Grote kans dat jouw vraag en antwoord hier tussen staat. Kun je het niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op via het onderstaande contactformulier of stuur een email naar: contact@byhappynes.nl.
Selecteer de producten die je wilt ontvangen, plaats ze in je winkelwagen en volg de eenvoudige stappen om je bestelling af te ronden.
Onze webshop is zo supersonisch snel als het gaat om het doorschieten van jouw bestelling dat het niet mogelijk is om een bestelling te wijzigen of te annuleren. Let daarom op wat je bestel, het aantal en controleer voor je betaalt.
Misschien zit de bevestiging in je spambox. Ook niet? Mail ons, dan helpen we je verder.
Ja zeker kunt u dat, we leggen het uit:
deze code ontvang je van ons via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.
Verzendkosten zijn altijd een tegenvaller bij online shoppen. Maar als je bedenkt hoe veel een middag shoppen in de stad aan reizen, tijd, parkeergeld etc. kost, dan vallen de verzendkosten van een webshop eigenlijk wel mee.
Via de track en tracé gegevens die je van ons hebt ontvangen is je zending te volgen. Soms kan het door drukte of sorteerproblemen bij PostNL iets langer duren. Geen zorgen 99% van al onze zending wordt altijd alsnog keurig bezorgd.
De verzendkosten voor retourneren zijn voor je eigen rekening. Wij willen hiermee het doen van bewuste aankopen stimuleren en zo transport verkeer (milieubelasting) beperken. Bovendien bestaat gratis retourneren helaas niet en willen wij de kosten die hiermee gepaard gaan niet doorbereken in onze producten.
Indien je een onjuist product ontvangt, of het bestelde product is beschadigd aangekomen, neem eerst even contact met ons op zodat we afspraken kunnen maken om het probleem op te lossen. Als het product beschadigd is aangekomen, stuur ons dan enkele foto’s op via de mail
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je zo snel mogelijk terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
U mag altijd een voorstel doen om onze producten te verbeteren, dat stellen wij zeer op prijs.
stuur een mail of vul het contactformulier in.